O projekcie


„Piłka jest piękna, a kibice wspaniali” to akcja społeczna zainicjowana przez Advertising Group. Jej celem jest promocja wartości jakie niesie za sobą sportowa rywalizacja na piłkarskich boiskach oraz kształtowanie prosportowych zachowań wśród kibiców zasiadających na trybunach.


We współpracy z klubami piłkarskimi promowane są przyjazne zachowania kibiców, co ma przede wszystkim za zadanie wyeliminowanie ze świadomości społecznej stereotypu kibica „chuligana”.


Jest to inicjatywa, która ma na celu promowanie czynnego udziału kibiców w widowiskach piłkarskich. Pozytywny doping, przekaz wolny od wulgaryzmów, agresji i rasizmu to elementy, które powinny być obecne w nowoczesnym futbolu. Akcja ma także zachęcić rodziny do odwiedzania piłkarskich stadionów.


Naszym priorytetem jest wykreowanie wizerunku kibica jako osoby, która przynależąc do grupy sympatyków klubu, dba o jego opinie, buduje silną markę i przyczynia się do jego sukcesu. Na wyższym szczeblu dotyczy to także reprezentacji narodowej.


Inicjatorzy akcji chcą nawiązać współpracę z klubami piłkarskimi każdego szczebla, a także ze stowarzyszeniami kibiców. Dzięki takiej kooperacji możliwe będzie stworzenie „kodeksu etyki kibica” i skierowanie działań kibiców na te obszary, które budują pozytywny wizerunek klubu, samych kibiców oraz wartości jakie klub reprezentuje.





Player