Informacje


DNI PRZYJACIÓŁ PIŁKI NOŻNEJ W SKRÓCIE:

- Ogólnopolska inicjatywa społeczna inspirująca Przyjaciół Piłki Nożnej do rozgrywania w całej Polsce meczów radości i przyjaźni w rocznicę UEFA EURO 2012. Organizowane są mecze towarzyskie i ligowe wszystkich rodzajów i poziomów rozgrywek. Dzieci i dorośli, amatorzy i profesjonaliści, grając pod wspólnym hasłem, wspierają istotne społecznie inicjatywy związane z kulturą fizyczną, zdrowiem, edukacją i bezpieczeństwem.

 - Podczas I edycji DPPN 8 czerwca 2013 r. ponad 700 drużyn w 190 miejscowościach rozegrało mecze pod hasłem "Bezpieczna bramka", a podczas II edycji DPPN 8 czerwca 2014 r. ponad 2 000 drużyn w 754 miejscowościach rozegrało mecze pod hasłem "Razem wygrywamy z rakiem piersi". 

 

III EDYCJA DNI PRZYJACIÓŁ PIŁKI NOŻNEJ 2015:

 
- 6-14 czerwca 2015 r. rozegrano Wielkie Mecze Przyjaciół Piłki Nożnej podczas których wręczano Różowe Kartki Życia
 
- Celem było rozegranie pod hasłem „Razem wygrywamy z rakiem piersi" 1000-1500 Wielkich Meczów Przyjaciół Piłki Nożnej w całej Polsce
 
- Ogólnopolski event piłkarski gromadzący tysiące uczestników, połączony z akcją społeczną „Razem wygrywamy z rakiem piersi", podczas której kobietom od 6 do 14 czerwca 2015 r. wręczano Różowe Kartki Życia - zachęcające do zmniejszania ryzyka zachorowania i wczesnego wykrywania raka piersi dzięki profilaktyce
 
- Zaangażowanie ze strony wielu znanych piłkarzy i tysięcy Amazonek i Przyjaciół Piłki Nożnej
 
- Pisemne poparcie ponad 750 osobowości ze świata sportu, medycyny, kultury i sztuki oraz samorządów lokalnych
 
- Patronaty, partnerstwo, organizacja i wsparcie III edycji DPPN ze strony kilkudziesięciu organizacji sportowych i pozasportowych
 
DLACZEGO WARTO WSPIERAĆ ORGANIZACJĘ DNI PRZYJACIÓŁ PIŁKI NOŻNEJ?
 
- Współtworzenie radosnego piłkarskiego święta jednoczącego sympatyków piłki nożnej w różnym wieku - zaangażowanie w organizację Wielkich Meczów Przyjaciół Piłki Nożnej rozgrywanych w rocznicę UEFA Euro 2012 
 
- Krzewienie w społeczeństwie wartości związanych ze sportem, takich jak: aktywność, sprawność i kultura fizyczna, współpraca, wytrwałość, lojalność, tolerancja, solidarność, patriotyzm i zasady fair play
 
- Zaangażowanie w promocję zdrowia wśród kobiet poprzez wsparcie organizacji kampanii społecznej „Razem wygrywamy z rakiem piersi" (działanie CSR firm i organizacji)
 
- Korzyści marketingowe wynikające z promocji Partnera w materiałach informacyjnych DPPN
 
- Stanie się częścią wielkiej rodziny Przyjaciół Piłki Nożnej 





Player