Football Business Conference



    1. O projekcie 
    2. Znamienici prelegenci

 

O projekcie

FBC to konferencja łącząca dwa środowiska: piłki nożnej i biznesu w celu rozwoju i wykorzystania potencjału biznesowego drzemiącego w piłce nożnej zarówno w Polsce jak i krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Każdego roku liderzy piłki nożnej oraz biznesu piłkarskiego Wschodu i Zachodu spotkają się, by odkrywać nowe możliwości współpracy wymieniając wiedzę i kontakty.

 

Podczas 3. edycji FBC spotkało się 550 uczestników z 20 krajów reprezentujących: organizacje, związki i kluby piłkarskie, sponsorów, reklamo-dawców i inwestorów piłkarskich, organizacje rządowe, samorządowe, dostawców produktów i usług dla biznesu piłkarskiego, środowiska akademickie związane z biznesem piłkarskim oraz media piłkarskie i biznesowe. 3. edycji FBC

 

Organizując FBC stawiamy sobie za cel ułatwianie dostępu do najlepszych na świecie praktyk biznesu piłkarskiego. Przekazując na FBC najlepszą wiedzę o tym, jak tworzyć, rozwijać i wykorzystać biznesowo rekreacyjny i zawodowy produkt piłkarski, pragniemy inspirować środowisko biznesu piłkarskiego Polski i Europy Środkowo-Wschodniej do realizacji kolejnych ambitnych przedsięwzięć.

 

Z tego powodu tak ważne było dla nas, jako organizatorów zaproszenie do udziału w konferencji osób i instytucji, które mają efektywny wpływ na sytuację w polskiej i europejskiej piłce nożnej. Jednocześnie zdając sobie sprawę z faktu, iż to biznes jest istotnym katalizatorem przemian i źródłem profesjonalizacji w klubach piłkarskich, wsłuchujemy się w głos jego przedstawicieli.

 

 

Projekt Football Business Conference zamierzamy realizować przy współpracy z coraz szerszym kręgiem partnerów krajowych i zagranicznych. Dotychczas w różnej formie Football Business Conference wsparło ponad 100 firm, organizacji i instytucji: m.in.: Polski Komitet Olimpijski, UM Stołecznego Warszawa, UEFA, Polski Związek Piłki Nożnej, Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej, Ekstraklasa S.A. i kluby ekstraklasy, Polska Liga Piłkarska, Polska Organizacja Turystyczna, Krajowa Izba Gospodarcza. Za wsparcie i zaufanie dziękujemy Uczestnikom, Sponsorom, Patronom i Dostawcom.

 

Wierzymy, iż wspólnie uda nam się skutecznie krzewić ideę profesjonalizmu w biznesie  piłkarskim.

 

 

Znamienici prelegenci Football Business Conference

 


Carsten Buhl
Senior Project Manager
Carlsberg Breweries A/S 
   
      Dr. Emanuel Macedo de Medeiros
CEO, EPFL
European Professional Football Leagues
         
Thomas Schweda
Director Sportmarketing
UniCredit Group 
David Cook
Business Development Manager
Celtic FC
   Mr. Markiyan Malskyy
Ambassador of Ukraine
   Olga Sztejnert-Roszak
Partner
Drzewiecki, Tomaszek & Partners
Carsten Cramer
Business Development Manager
Borussia Dortmund
   Leszek Miklas
Vice President,General Director
Legia Warsaw
   Wieslaw Wilczynski
Director of Sport & Recreation
The City of Warsaw
Olivier Jarosz
Manager CEE
European Club Association
   Mario Leo
Ambassador, South Africa
CEO, Result Sports
   Michal Viktorin
Member of the Board
AC Sparta Praha
Rafał Kapler
President NCS
   Tomasz Półgrabski
Vice- Minister of Sport and the Tourism
   Maria Walsh
International Sales Manager
Sport+Markt AG
Andrzej Kraśnicki
President
Polish Olympic Committee
   Ulrik Ruhnau
Vice President Marketing
and Development Sportfive
   Rainer Wenning
CEO VIP Sports Travel
Ausrys Labinas
Board Member
European Club Association
   Andrzej Rusko
President
Ekstraklasa S.A
   Willy van der Westhuizen
Ambassador, South Africa
Grzegorz Lato
President PZPN
   Rafał Szmytke
President
Polish Tourist Organization
   Michał Listkiewicz
Committee Member FIFA 
Hans-Willy Brockes
ESB EventSport Business
   Prof. dr hab. Janusz Klisiński
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsko-Białej 
   Andrea Gaudenzi
Head of Interationale Sport Marketing, bwin
Edward Freedman
Former Managing Director of Manchester United Merchandising
   Jan Krzysztof Bielecki
Przewodniczący Rady Gospodarczej
   Ian Nuttall
Founder, Stadia Magazine
Mark Schumacher 
Transition and Project Manager
   Patrick Gasser 
Senior Manager Football and Social Responsobility, UEFA
   Thomas Trümper
Member of the Board, International Sales Director, SPORT+MARKT
Martin Pohl
Hospitality Director Hertha BSC
   Keith Dexter
Director ang General Manager, Summit Structures ltd.
   Pierre Debleme
Internetional Marketing Director, FieldTurf Tarkett
Mariusz Rutz
J.S.K Architekci Sp. z o.o.
   Jacek Czauderna
Dyrektor Zarządzający Sports Hospitality Sp z o.o.
   Jair Bertoni
European Professional Leagues Association
Alfred Gunacker
Vicepresident MArketing & Sales SKIDATA AG
   Jakub Myszkorowski
European Business Development Manager Prozone Sports LTD
   

Wojciech Dobrzyński
Prezes Zarządu ESTIS

Sp. z o.o.

Virginia Tremper
Director New Business, Zaechel AG
   Aleksander Klessa
Ekspert CCIE NextiraOne
   Ines van Der Schalk
Senior Director Stadium Development, SPORTFIVE
Peter Clausen
International Sales Manager LOGOPAINT
   Stépphane Fillastre
Commercial & Marketing Director Football Warner Bros Consumer Products EMA
   Dr Peter Rohlmann
PR Marketing
Paweł Kopeć
Kierownik projektu Futbolstar.pl
   Arkadiusz Kasprzak
Wiceprezes Lech Poznań
   Mariusz Jurczewski
Dyrektor ds. Marketingu Jagielloni Białystok
Adam Struzik
Marszałek Województwa Mazowieckiego
   Jacek Foks
Dyrektor Departamentu Analiz i Polityki Sportowej w Ministerstwie Sportu i Turystyki
   Zbigniew Pacelt
Olimpijczyk, działacz sportowy, były Wiceminister Sportu i Turystyki

Adam Olkowicz
Dyrektor turnieju

EURO 2012 w Polsce

   Cezary Gizka
Wiceprzewodniczący Komisji Sportu i Turystyki BCC
   Mariusz Gaca
Prezes PTK Centertel
Cezary Kucharski
były Reprezentant Polski, uczestnik MŚ, menadżer piłkarski
   
 

 

 

 





Player